Søg i denne blog

onsdag den 1. september 2010

Restitution

Undervisningen er godt i gang, alle mine undervisningsafgifter er betalt og alle praktiske ting er på plads og nu kan jeg godt mærke at det er pay-back time for al den adrenalin, der har suset rundt i kroppen de sidste 2 uger. Så der bliver altså nappet en morfar i ny og næ for at samle kræfter til alle lektierne (o:

Det kan måske også have noget at sige at jeg har været vant til at være virtuel studerende (e-læring) på Ankerhus, hvor man kun er til 1/3 af klasseundervisningen og ellers studerer derhjemme. Det er helt klart anderledes at være til så mange forelæsningstimer, som kræver opmærksomhed og fordøjelse på en anden måde, end når man selv sidder med stoffet.

Her er et billede af et opslag udenfor fysiologi auditoriet fra en uheldig fyr, som ikke fik adgang til klassen. Jeg var en af de heldige, som efter at have prøvet at taste koden på kurset ind utallige gange, endelig fik adgang 20 min. i midnat, hvor jeg "ramte" en tom plads efter en anden, der droppede ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar